top of page

Schepen van Citymarketing Hilde Vautmans: "Bol.com-reclame is heel vervelend voor onze handelaars!"

Foto van schrijver: Dirk SelisDirk Selis


De Truiense schepen van Citymarketing Hilde Vautmans (Open Vld) tempert de boodschap van haar waarnemend burgmeester Jelle Engelbosch (Open Vld) die vond dat de Bol.com-affiches nog tot september konden blijven hangen.


"Dit is bijzonder vervelend voor onze handelaars", reageert schepen van Citymarketing Hilde Vautmans (Open Vld) op de heisa die ontstaan is rond de reclamepanelen van Bol.com. "Wij willen echt wel inzetten om onze winkels hier te ondersteunen. Dat is onze prioriteit. We gaan dit aankaarten binnen het schepencollege en in gesprek gaan met de firma JC Decaux."

1.503 weergaven3 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

3 comentarios


Hugo Hechtermans
Hugo Hechtermans
23 may 2021

Liever Bolcom dan één of andere Luxemburgse postbus-firma met giftige artikelen...

Me gusta

a
23 may 2021

Wat een klucht ... de affiches worden wekelijks vervangen. Is er dan echt niemand van de gemeenteraad die weet hoe dit werkt? Politici, ken jouw stad, ken de contracten die afgesloten worden, doe je huiswerk voor je je mond open doet ... allemaal! En Engelbosch is van de NV-A, niet van Open VLD.

Me gusta
Busselen Daniel
Busselen Daniel
24 may 2021
Contestando a

Moet je dan ook de reclamefolders verbieden. Toch belachelijk

Me gusta
bottom of page